Jumaat, 27 November 2009

Perkenalan..2005

Saat perkenalan bermula dgn 1 missed call. At 1st, eg jual mhl..xnk layan la..
But later on he shows d interest bile tau ak nie kwn enah..he start text me...mule la berkenalan..
~~sape name? watpe?
~~sedap name awk..cm air tembikai...~~ak ingt g kate2 tu..
kami kerap sms n no any cal for a week...just berhubung as a fren..tp frequently..
after a week..de eager to know me..eg nk jmpe gak..mase tu ak kt um even sem break tp ade projek n stay kt bunglow yg agk menyeramkn..
sementara tgu de dtg...ak dah terketar2...nsb bek g jmpe beramai2 ngn budak umah..
~2 July 2005
~1st time ak jmpe eg..de dh tggu kat luar umah...a bit far but stil can c clearly..
ade ker 1st time nk jmpe, de blh pki short pants n tshirt merah with cap..n mase ak kuar dr umh tue..de tgh smkg..wat a bad 1st impression...ish2...
then, eg fetch ak exactly infront of the gate...ak tkt gak nk nek kete honda abh de..
bdk2 len follw nek kete rika...
ak g dlu ngn eg..de mmg byk ckp..ak nie diam jer..ckp ckit2..almaklumlah..malu...
ktrg g mkn kn KFC kat UM...sampai2 jer, msk KFC..take a seat..de blh plak tgglkn ak n suh jg car keys..n de cm biasala..toilet..favourite place...;P
pastu bebudak len sampai...dgn macho la kononnyer..eg nk blanje...ramai tuh...
sesi perkenalan lg..bork2..eg xsuke mkn aym..de just mkn nugget n orange float jer...kitrg yg len..mkn snack plate...bork2..till end..ak segan ar nk suh de anta blk umh..lgpn, xmo sushkn de..
ak blk ikt budk2 nie..n de blk sendiri..
~mlm tue...1st time de cal ak...lame gle...yg bestnye..he ask me for couple...owh..nononono..
we just met dis morning...i dont knw u n u dont knw me..we just fren k..xmo rushing la...
~tu lah detik perkenalan kami...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan